Projekční technika
Projekční technika se využívá pro vhodnou prezentaci nejen při přednáškách a seminářích, ale našla si pevné místo i v obchodním světě. Jistě jste už zaregistrovali, že například v kavárně máte možnost sledovat módní přehlídky, stejně tak i v obchodě s módou, ve sport baru atraktivní fotbalový zápas či dostihy, nebo v autosalónu záznam z Formule 1 či motokrosu. Mezi to se dá vtipně zakomponovat vaše vhodná reklama neboť u vás zákazník stráví více času. A to je právě to nejdůležitější.
Přirozená součást každé domácnosti a různá veřejná místa nabízejí široký výběr modelů k daným účelům použití. Od videoprojektorů a LCD (TV) monitorů, LED stěny po plazmové monitory s produkcí sportovních přenosů, klipů, projekce módních přehlídek atd. A není to jen o TV produkci, ale i o reklamě, která tak může sloužit jako vedlejší příjem daného subjektu a stává se tak moderním nástrojem marketingu. Tyto systémy lze řadit do velkých zobrazovacích bloků nebo pruhů, které mohou být společně řízeny a ovládány.
Dnes je již světovým standardem projekční technika - audiovizuální prezentace.LCD, plazmy nebo LED stěny dokáží mluvené slovo obohatit, dát mu vyšší dynamiku a v neposlední řadě i názornost. Lidem, kterým naše myšlenky prezentujeme si věci dávají v hlavě více dohromady, věnují našemu projevu větší pozornost. A to je základ. Udržet si pozornost. Mluvená prezentace obohacená o audiovizuální projev vám toto umožní mnohem snadněji. Jednoduše lze říci, že prezentační technika si na sebe musí vydělat. Stejně jako auto nebo počítače.