Objednávky a jejich zpracování
Objednávky a jejich zpracování
Vy objednáváte
Takže si stačí vybrat na našem e-shopu to správné zboží, které chcete. Vyberte si jeden nebo více produktů. U každého produktu můžete v průběhu výběru nebo až v košíku zvolit počet kusů daného produktu.
Do zmiňovaného košíku si postupně navolíte svoji celkovou objednávku. Celková částka za zboží, které máte v košíku, se zobrazuje nahoře vpravo v červeném poli. Máte tak přehled o peněžním limitu v košíku a po rozkliknutí můžete i kontrolovat jednotlivé položky v košíku. Můžete produkty odebírat nebo měnit jejich počet (ks).
Po dokončení výběru zboží a kontrole obsahu košíku následně zvolíte dopravu a platbu, pak vyplníte nebo jen potvrdíte své kontaktní a dodací údaje a následné zkontrolujete všechny údaje o objednávce. Můžete i připsat poznámku k objednávce, pokud máte nějaký nestandardní požadavek a měli bychom o něm vědět. Pak už jen stačí stidknout slavné tlačítko OBJEDNAT :-)
Můžete objednávat i bez registrace, ale přijdete o výhody, jako je např. náš věrnostní systém!
Objednávky můžete posílat i e-mailem, pokud uvedete přesné údaje o zboží (NÁZEV nebo nejlépe KÓD a požadovaný počet), své kontaktní a dodací údaje (kontaktní e-mail, adresu, telefon a zasílací adresu, v případě firmy pak kompletní fakturační údaje včetně IČ / DIČ). Vše potvrdíme a stejně Vás budeme kontaktovat pro ověření údajů a objednávky.
Pokud si nejste něčím při objednávce jisti nebo hodně spěcháte, můžeme s Vámi uzavřít objednávky i telefonicky.
My posíláme
Po přijetí objednávky náš systém automaticky objednávku přijme a zašle Vám o tomto PŘIJETÍ potvrzovací e-mail. Toto vše se děje automaticky. I stroje chybují a proto neberte prosím tuto zprávu za závazné přijmutí objednávky. Po automatickém zpracování je totiž každá objednávka kontrolována a zpracována i naším kolegou, abychom všichni měli jistotu, že je vše v pořádku. Teprve poté, co Vám přijde potvrzovací SMS nebo e-mail o ZPRACOVÁNÍ, máte jistotu, že jsme vše evidovali a že se na Vaší objednávce pracuje.
Především v hlavní sezóně (podzim, advent) máme hodně objednávek a je možné, že se zpracování neděje tak rychle jako jindy. Nelekejte se proto a nepanikařte a v klidu vyčkejte našeho potvrzení o zpracování objednávky!
Pokud jste u nás objednali zboží a máme ho skladem, posíláme balík nejpozději do 2 pracovních dnů.
Zboží, které nemáme skladem, ale je tak označeno, se také objevuje v nabídce na e-shopu. Je to tím, že buď ho někdo před Vámi právě vykoupil nebo je zboží na cestě, případně na skladě u našeho dodavatele. Nebojte se tedy kontaktovat nás i v případě, že zboží skladem není!
Sklady mám dva- náš vlastní a externí. Z našeho skladu Vám přijde zásilka s kontakty odesílatele: HDT impex s.r.o., Botanická 3, 362 63 Karlovy Vary - Dalovice, z externího skladu Vám pak přijde balíček s odesílatelem jiným. Zásilky z externího skladu chodí zvlášť. Nelekejte se tedy, že Vám přišla jen jedna část objednávky. Většinou je na cestě i druhá část právě z externího skladu :-)
Spolu máme vše v pořádku!
Při odesílání zboží odchází e-mailem i faktura a potvrzení o odeslání zásilky. Při přijetí balíku tak už máte všechny potřebné doklady u sebe!
Nějaké dotazy?
Pokud budete mít pochybnosti o správnosti obejdnávky nebo si nejste něčím jisti (doprava, platba), neváhejte nás kontaktovat!